Alles start met een idee, we gaan een stap terug om tot de kern te komen.

Strategie

Er moet een duidelijke marketingstrategie worden gekozen om toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen te creëren. Met een aantal creatieve sessies komen we tot de kern van jouw bedrijf en kunnen we bepalen welke strategie het beste bij je past.

stra
tegie

Merkbe
leving

Merkbeleving

Marketing draagt bij aan de merkbeleving. Alles wat je maakt wil je laten aansluiten bij wie je als bedrijf bent. Uiteraard ook je logo, kleuren, fotografie en tone of voice. Dit zijn onderdelen waarin jouw visie en strategie samenkomen. Hiermee maak je jouw brand ook zichtbaar en tastbaar. Samen met ons team gaan we voor de beste beleving.

Positionering

Je brand moet ervoor zorgen dat alles wat je doet de juiste VIBE uitdraagt. Op alle punten waar je organisatie anderen raakt, wil je dat het merk ervaren wordt. Dat jouw doelgroep bewust of onbewust iets mee krijgt van wie je als organisatie bent.

positio
nering

merk
analyse

Merkanalyse

Hoe staat je merk ervoor? Is je merk nog up-to-date? Klopt je huidige identiteit nog wel met de essentie van je merk en hoe ziet je doelgroep dat?

Deze en nog vele andere vragen stellen wij niet alleen jou, maar dat doen wij ook dagelijks bij onszelf. Samen proberen wij tot de essentie van jouw merk te komen om vervolgens te analyseren of de uitingen nog kloppen met jouw ambities voor de toekomst.