W

Honors

Bouwmensen

Een content campagne om jongeren te enthousiasmeren de bouw in te gaan.

Wat hebben wij gedaan

Animatie | Branding | Design | Offline design | Video | Video

Uitdaging

Voor Bouwmensen Deventer hebben we een campagne ontwikkeld om meer jongeren te interesseren voor de bouw

De uitdaging was om jongeren te interesseren voor de bouwsector. Het imago van de bouw is vaak nog steeds dat het een zwaar en stoffig beroep is, waardoor jongeren er niet snel voor kiezen. Daarnaast was het belangrijk om de campagne zo in te richten dat deze aansluit bij de doelgroep en op de juiste manier onder de aandacht gebracht wordt.

Oplossing

Door gebruik te maken van een campagnevideo met losse snippets en aansprekende foto's hebben we de jonge doelgroep weten te bereiken

We hebben gekozen voor een campagne met een frisse en jonge uitstraling, waarin de voordelen en mogelijkheden van de bouwsector naar voren komen. Door gebruik te maken van een campagnevideo met losse snippets en aansprekende foto's hebben we de jonge doelgroep weten te bereiken en enthousiasmeren voor de bouw. Door de campagne ook door te trekken in social media banners en een brochure, hebben we een breder bereik gecreëerd en de boodschap nog beter kunnen overbrengen.

collaborate with us
Ben jij op zoek naar meer beleving voor jouw merk of bedrijf? Challenge ons met jouw project en laat je verrassen!
vibe





    By clicking the Submit button you agree to our Privacy Policy terms.

    Our site uses cookies to optimize content and improve platform performance. By continuing using website – you agree that the website can set cookies on your browser. For more information please visit the page privacy policy

    Agree Reject